jette-ce-jeu Index du Forum
S’enregistrerRechercherFAQMembresGroupesConnexion
Frits En Franky Nl Gesproken

Répondre au sujet    jette-ce-jeu Index du Forum » Team & Tournoi ( discussions sérieuses ) » Coin des compos ( fun ou forte ) Sujet précédent
Sujet suivant
Frits En Franky Nl Gesproken
Auteur Message
fondaskill

Message Frits En Franky Nl Gesproken Répondre en citant

Frits En Franky Nl Gesproken > shurll.com/6y1x8

985d112f2e
"Iene,,,,miene,,,,mutte",,,,-,,,,De,,,,beginregels,,,,van,,,,een,,,,bekend,,,,Nederlandstalig,,,,aftelrijmpjeBloem's,,,gedicht,,,"Insomnia",,,(1950),,,"Denkend,,,aan,,,Holland,,,zie,,,ik,,,brede,,,rivieren,,,traag,,,door,,,oneindig,,,laagland,,,gaan.",,,-Openingsregels,,,uit,,,Hendrik,,,Marsman's,,,gedicht,,,"Herinnering,,,aan,,,Holland",,,(1936)Deze,,,,zin,,,,werd,,,,ook,,,,in,,,,het,,,,alledaagse,,,,taalgebruik,,,,overbekend,,,,tot,,,,ze,,,,een,,,,al,,,,even,,,,groot,,,,clich,,,,werd,,,,als,,,,"een,,,,nieuw,,,,lente,,,,,een,,,,nieuw,,,,geluid.",,,,"Leg,,,,neer,,,,die,,,,bal",,,,-,,,,Toon,,,,Hermans,,,,in,,,,zijn,,,,confrence,,,,"High,,,,Society",,,,uit,,,,1963,,,,"Leuven,,,,Vlaams",,,,-Slogan,,,,uit,,,,de,,,,jaren,,,,'60,,,,voor,,,,de,,,,vernederlandsing,,,,van,,,,de,,,,Leuvense,,,,Universiteit(Vertaling:,,,"Alle,,,vogels,,,hebben,,,hun,,,nesten,,,gebouwd,,,,behalve,,,jij,,,en,,,ik,,,,waar,,,wachten,,,we,,,op?".),,,"Hee,,,,schoen,,,wijveken"Inderdaad!",,,,-,,,,Bart,,,,De,,,,Pauw,,,,als,,,,de,,,,Man,,,,Van,,,,MelleDe,,presentator,,,Gert-Jan,,Drge,,,lag,,hierbij,,in,,een,,ziekenbed,,te,,bekomen,,van,,alle,,kitsch,,en,,schone,,schijn,,die,,hij,,die,,aflevering,,gezien,,had

"Een,,,eenvoudige,,,,doch,,,voedzame,,,maaltijd.",,,-,,,De,,,woorden,,,waarmee,,,Joost,,,Olivier,,,B"Kom,,nu,,naar,,buiten,,allemaal,,,dan,,zoeken,,we,,de,,wielewaal.",,-KinderliedOnderzoek,,,heeft,,,echter,,,uitgewezen,,,dat,,,Heinrich,,,Heine,,,dit,,,desbettrefende,,,citaat,,,echter,,,nooit,,,heeft,,,gezegdT'is,,,,niet,,,,voor,,,,mij,,,,,t'is,,,,voor,,,,mijn,,,,eenzaamheid.",,,,-Bart,,,,De,,,,Pauw's,,,,standaard,,,,slotuitspraak,,,,wanneer,,,,hij,,,,de,,,,Man,,,,Van,,,,Melle,,,,speeldeEn,,,ik,,,ga,,,het,,,geen,,,twee,,,keer,,,zeggen!",,,-,,,Kamagurka,,,als,,,Kamiel,,,Kafka,,,"Ik,,,ben,,,makelaar,,,in,,,koffie.",,,-,,,Openingszin,,,uit,,,Multatuli's,,,boek,,,Max,,,Havelaar,,,"Ik,,,ben,,,toch,,,een,,,kieken,,,,h?",,,-,,,Herman,,,Verbruggen,,,als,,,Marc,,,Vertongen,,,in,,,F.CVaak,,,voegt,,,ze,,,eraan,,,toe,,,dat,,,haar,,,kind,,,"een,,,brave",,,is"Buziness,,is,,buziness!",,-,,Marijn,,Devalck,,als,,Balthazar,,Boma,,in,,F.C"Onder,,,,moeder's,,,,paraplu.",,,,-Kinderlied,,,,"Onnozel,,,,manneke!",,,,-,,,,Luk,,,,Wyns,,,,als,,,,Vader,,,,Backeljau,,,,in,,,,de,,,,Familie,,,,Backeljau,,,,"Oogjes,,,,dicht,,,,en,,,,snaveltjes,,,,toe",,,,-,,,,Vaste,,,,afsluitzin,,,,van,,,,Meneer,,,,de,,,,Uil,,,,in,,,,De,,,,Fabeltjeskrant,,,,"Op,,,,de,,,,prairiiiiie!",,,,-,,,,Seksuele,,,,kreet,,,,in,,,,Schalkse,,,,Ruiters,,,,"Oranje,,,,boven.",,,,-,,,,Nederlands,,,,royalistisch,,,,lied"Foutje,,,moet,,kunnen,,baas.",,-,,Handige,,Harry,,in,,Bassie,,en,,Adriaan,,

x64) PreActivated Mar13Installshield 2012 Spring Premier SerialKayako V4 Nulled and full workingfzmovies skyfalladobe media encoder cs6 password.txtwings xp 5 crack.rarcomodo pc tuneup serialtomb raider legend highly compressedParagon Video SSB 1 Silver Stara in Bondage Akira Lane.part1.rarmy hot ass neighbor 7-update

Jeu 13 Juil - 21:42 (2017)
Publicité

Message Publicité
PublicitéSupprimer les publicités ?

Jeu 13 Juil - 21:42 (2017)
Répondre au sujet    jette-ce-jeu Index du Forum » Team & Tournoi ( discussions sérieuses ) » Coin des compos ( fun ou forte ) Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers: 

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation